SERVICE & SUPPORT
Hos Milo lyd&billede slutter servicen først, når vores kunder er tilfredse. Det betyder at varen skal fungere optimalt, og at installation, montering og indstillinger skal være på plads, hvis det er dét du ønsker.
Installation med fullservice
Som udgangspunkt leverer vi alle større varer i hele vores handelsområde. Kvit og frit. Men hvis du ønsker at vi skal installere udstyret i din bolig, så kan vi naturligvis også klare det. Vi har faguddannede montører, som alt efter dine ønsker kan vægmontere dit nye udstyr med de rigtige beslag. Og de ved også, hvordan eventuelle ledninger kan skjules, eller hvordan f.eks. tv, video og lydudstyr kobles trådløst sammen. Inden de går, har de sikret sig, at du ved, hvordan dit nye anlæg skal betjenes. Og de tager gerne emballage og dit gamle udstyr med retur. Men behov og faciliteter er jo forskellige. Så ring til os, så kigger vi uforpligtende forbi og kommer med et indretningsforslag og et fornuftigt prisoverslag.
Hvis teknikken svigter
Skulle det ske, at dit nye produkt går i stykker, er du selvfølgelig dækket af vores garantier. Du har mulighed for at kontakte leverandørens kundeservice direkte, som vil sørge for reparation hurtigst muligt. Du er også velkommen til at kontakte os på 3641 0011, eller send en mail til butik@milolydogbillede.dk, så sørger vi for resten.
Derfor skal du vælge Milo lyd&billede
Vi har en målsætning om, at vores kunder skal opleve en service, der er højere end den man forventer. Derfor er Milo lyd&billede i Rødovre Centrum et godt sted at handle.